Бақытты қызметкердің анатомиясы

Бақытты қызметкердің анатомиясы

Қанағаттанған қызметкерлер кез келген компанияның ең құнды ресурсы болып табылады. Олар басқаларды жақсы көңіл-күймен жұқтырады, команданың бірігуіне ықпал етеді, сонымен қатар жұмыстан шыққылары келмейді. Тиімділікті арттыру үшін компанияның негізгі міндеті – қызметкерді қуанту үшін қолдан келгеннің бәрін жасау.

Atomik Research жүргізген сауалнамаға сәйкес, қанағаттанған қызметкерлер клиенттерге 4% - ға жақсы қызмет көрсетеді, 26% - ға аз қателіктер жібереді, олармен эмоционалды күйзеліс 79% - ға аз болады, ал оларды жұмыстан шығару ықтималдығы қанағаттанбаған қызметкерлермен салыстырғанда 61% - ға төмен.

Ең қанағаттанған қызметкерлер:

  • Маңызды жұмысты орындау сыйақыдан гөрі көп қанағат әкеледі деп санайды
  • Бастықпен жақсы қарым-қатынаста
  • Корпоративтік іс-шараларға қатысады
  • Әріптестерімен түскі асқа кемінде 30 минут жұмсайды
  • Ашық жоспарланған кеңселерде жұмыс істейді
  • Кеңседе ерлердің 50% және әйелдердің 50% болған кезде