Бақытты қызметкердің анатомиясы
Қанағаттанған қызметкерлер кез келген компанияның ең құнды ресурсы болып табылады. Олар басқаларды жақсы көңіл-күймен жұқтырады, команданың бірігуіне ықпал етеді, сонымен қатар жұмыстан шыққылары келмейді. Тиімділікті арттыру үшін компанияның негізгі міндеті – қызметкерді қуанту үшін қолдан келгеннің бәрін жасау.
Atomik Research жүргізген сауалнамаға сәйкес, қанағаттанған қызметкерлер клиенттерге 4% - ға жақсы қызмет көрсетеді, 26% - ға аз қателіктер жібереді, олармен эмоционалды күйзеліс 79% - ға аз болады, ал оларды жұмыстан шығару ықтималдығы қанағаттанбаған қызметкерлермен салыстырғанда 61% - ға төмен.
Ең қанағаттанған қызметкерлер:
- Маңызды жұмысты орындау сыйақыдан гөрі көп қанағат әкеледі деп санайды
- Бастықпен жақсы қарым-қатынаста
- Корпоративтік іс-шараларға қатысады
- Әріптестерімен түскі асқа кемінде 30 минут жұмсайды
- Ашық жоспарланған кеңселерде жұмыс істейді
- Кеңседе ерлердің 50% және әйелдердің 50% болған кезде
Осымен бөлісіңіз :