Реконцепция жағдайында Сауда орталықтарын дамыту
Қазақстандағы сауда орталықтарын дамытудың қазіргі кезеңі оның дамуының қазіргі неғұрлым жетілген кезеңінде сауда жылжымайтын мүлік нарығы эволюциясының ерекшеліктерін көрсететін бірқатар үрдістермен сипатталады.
Бір жағынан, сатып алу мінез-құлқының моделін өзгерту келушілер үшін нарықтық сұранысқа бағытталған тартымдылықтың жаңа профилін қалыптастыратын сауда орталықтарын қайта құру толқынын бастады. Сатып алуға әдеттегі назар біртіндеп күрделі қайта құру тұжырымдамаларына ауыстырылады.
Екінші жағынан, сауда орталықтарының жұмысында жалға алушылар пулының қалыптасуының белгілі бір ерекшеліктері қалыптасты, ол сауда орталығының жалпы тұжырымдамасына сәйкес келуі және конверсияның жоғары деңгейін қамтамасыз етуі керек.
Сауда орталықтары өзгермейтін және статикалық нысандар емес: олар сөзсіз дамудың әртүрлі кезеңдерінен өтеді – өсу, тұрақтандыру, құлдырау. Осыған байланысты сауда орталықтары үнемі дамып, келушілердің өзгеріп отыратын қажеттіліктері мен талаптарына бейімделуі керек. Сауда кешендерінің тартымдылығын сақтау үшін меншік иелері әртүрлі стратегиялар мен инновацияларды қолданады, олардың бірі-объектіні қайта құру.
Қайта қабылдау-бұл оның тиімділігі мен кірістілігін жақсарту мақсатында сауда орталығының тұжырымдамасы мен стратегиясын өзгерту процесі. Ол жалға алушылардың құрамын өзгертуді, ғимаратты қайта құруды, дизайн мен маркетингтік стратегияларды өзгертуді және жаңа технологиялар мен инновацияларды пайдалануды қамтуы мүмкін. Реформалау қажеттілігі нарықтық жағдайдың өзгеруінен, бәсекелестіктің шиеленісуінен, мақсатты аудиторияның өзгеруінен туындауы мүмкін немесе сауда орталығының бәсекеге қабілеттілігін жақсартудың белсенді стратегиясы болуы мүмкін.
Қайта құру шешімдері сыртқы жағдайлардың өзгерген әсерін, сондай-ақ сауда орталығындағы ішкі көрсеткіштердің тиімділігін кәсіби зерттеуге негізделуі керек. Нәтижесінде нарықтың өзгерген шындықтарына бейімделген сауда объектісінің басқа тұжырымдамасы енгізілетін болады.
Сондай-ақ, "жылжымайтын мүліктің өмірлік циклі"ұғымы бар. Орташа алғанда, кез-келген объект үшін цикл 7-8 жыл. Бұл мерзімдер сауда орталығына да қатысты. Бірақ егер сіз бизнес орталықтарын немесе қонақүйлерді алсаңыз, онда 7-8 жылдан кейін олар тереңірек араласуды қажет етеді, мысалы, дизайн мен инженерлік жүйелерді жаңарту. Сауда орталығы сол мерзімнен кейін осы критерийлер бойынша ғана емес, сонымен қатар тұжырымдаманы өзгерту қажет. Бөлшек сауда нарығы коммерциялық жылжымайтын мүлік нарығының басқа сегменттеріне қарағанда серпінді қарқынмен өзгеруде.
Сауда орталығын қайта құрудың бірнеше әдісі бар, олар нақты жағдай мен мақсаттарға байланысты тиімді болуы мүмкін.
- Қайта құру (redevelopment)
Қайта құру сауда орталығының форматын түбегейлі өзгертуді немесе жаңа нысанды салу үшін оны бұзуды қамтиды. Қайта құру Жерді пайдалануды Өзгертуді, ғимараттарды немесе құрылыстарды қайта құруды, дизайн мен архитектураны өзгертуді және нысанның айналасындағы инфрақұрылым мен қоғамдық кеңістіктерді жаңартуды қамтуы мүмкін.
- Қайта құру (refurbishment)
Бұл тәсіл тек сыртқы өзгерістерді (қасбет, логотип және т.б.) ғана емес, сонымен қатар ішкі өзгерістерді де қажет етеді. Жаңа тұжырымдаманы таңдау туралы шешім қабылдау оңай емес. Аудандағы тұтынушылық сұранысты мұқият зерделеу, осы жердің тұрғындары үшін өзекті жалға алушылардың жаңа қоспасын қалыптастыру маңызды.
- Бет әлпеті (face lifting)
Бет әлпеті объектінің сыртқы түрін өзгертуді қамтиды. Бұл әдіс жаңа келушілер мен жалға алушыларды тартуға, сауда орталығының имиджін жақсартуға, оған деген қызығушылықты арттыруға мүмкіндік береді. Жаңарту процесінде қасбеттерді, терезелерді, есіктерді ауыстыру, ғимараттың дизайны мен архитектурасын жаңарту, жарықтандыру шешімдері, жаңа көгалдандыру және декор элементтерін орнату, кіреберістер мен белгілерді жаңарту бойынша жұмыстар жүргізілуі мүмкін. Жалға алушылардың ауысуы болмайды, бірақ маркетинг саясаты мен атауына өзгерістер енгізілуі мүмкін.
Алайда, бұл өзгерістер ескірген жабдық, төмен трафик немесе ыңғайсыз орналасу сияқты күрделі мәселелерді шешу үшін жеткіліксіз болуы мүмкін.
Сатып алу мүмкіндігі бар классикалық сауда орталығынан мультифункционалды кеңістікке кету үрдісі айқын. Артық өндірістің болмауы, әрине, нарықты жаппай бос сауда орталықтарынан құтқарады, бірақ жағдайды байсалды бағалайтын орталықтарға қайта тұжырымдамадан аулақ болуға мүмкіндік бермейді. Қайта құру-бұл прогрестің қозғалтқышы және сауда кешендері, жалға алушылар мен сатып алушылар арасындағы қатынастардың шартты брокері. Оған байыпты және жүйелі түрде қарау өте маңызды, өйткені ол бүкіл сауда бизнесін ұстайтындар үшін – клиенттер үшін жасалады. Клиенттің тілектерін тыңдау керек.
Осымен бөлісіңіз :